luni, 13 iulie 2015

Paste cu ciuperci de plop si ton fumé



Si daca tot mi-a daruit plopul din fata casei mele si astazi aromatele ciuperci de plop, m-am gandit sa fac o reteta noua cu un gust echilibrat si fin.

Ingrediente pentru 2 persoane:

250 gr ciuperci de plop
1 ceapa argintie
70 gr ton fumé de la Ocean Fish
1 lingura de patrunjel si busuioc verde tocat marunt
25 ml bere de buna calitate
Ulei extravirgin de masline
Unt sarat de calitate ( cca. Cat o nuca )
½ cutie smantana de gatit
Parmezan sau Grana Padano
Sare
Piper negru proaspat macinat
150 gr paste fainaoase ( penne )

Preparare:
Curatam si spalam ciupercile si ceapa, apoi taiem ceapa fin si o calim in putin ulei extravirgin de masline, impreuna cu ciupercile. Cand au prins putina culoare, le stingem cu bere si le fierbem la capac la foc mic, timp de circa 10 minute. Trebuiesc fierte putin mai mult decat champignon-ul datorita faptului ca aceste ciuperci au fibra mai tare.

 Taiem tonul fumé in felii lunguiete si subtiri si adaugam in tigaie, apoi mai fierbem circa 7-8 minute, dupa care adaugam untul si smantana de gatit si mai firbem circa 4-5 minute. Va veti interba de ce am scris ton fumé de la Ocean Fish, este simplu: Ocean Fish importa din multe locuri din lume peste de o caliatte extraordinara si il prepara in fabrica pe acre o detine la periferia bucurestiului, cu o tehnologie ultramoderna, avand grija ca produsele sale sa fie de cea mai buna calitate. Personal, recomand produsele lor pentru ca sunt un soi de non plus ultra la capitolul peste.

Intre timp fierbem pastele fainoase ‘’al dente’’, le scurgem, le amestecam cu sosul si presaram cu parmezan sau Grana Padano si piper negru proaspat macinat.
Eu astazi nu am avut vin rosé in pivnita si am servit pastele cu un vin rosu sec, dar va recomand rosé-ul sec de la Vinarte.
Si voilà un pranz excelent!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu